پیام تبریک انجمن تاریخ محلی ایران به دکتر ابوالفضل حسن‌آبادی

پیام تبریک انجمن تاریخ محلی ایران به دکتر ابوالفضل حسن‌آبادی
جناب آقای دکتر ابوالفضل حسن‌آبادی، عضو محترم انجمن تاریخ محلی ایرانانتخاب شایسته جنابعالی به عنوان چهره ماندگار شهر مشهد را صمیمانه تبریک عرض می‌نماییم...
جناب آقای دکتر ابوالفضل حسن‌آبادی، عضو محترم انجمن تاریخ محلی ایران
انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان چهره ماندگار شهر مشهد را صمیمانه تبریک عرض می‌نماییم. این انتخاب که حاصل زحمات چندین ساله و پژوهش‌های وزین شما در عرصه تاریخ محلی و تاریخ شفاهی خراسان است، بی‌شک باعث مباهات و افتخار تک تک اعضای انجمن تاریخ محلی ایران خواهد بود. از اینکه شخصیت فرهیخته‌ای چون شما به عنوان چهره ماندگار شهر مقدس مشهد در جمع ماست برخود می‌بالیم و از بارگاه ایزد منان برای حضرتعالی توفیقات روزافزون مسئلت می‌نماییم.
از طرف دانشجویان مقطع دکتری تاریخ محلی و اعضای انجمن تاریخ محلی ایران.
+ سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۲
نظرات
دکتر ولی‌الله مسیبی
دکتر ولی‌الله مسیبی، جناب آقای دکتر حسن آبادی، امروز ثمره و نتیجه خدمات پربار و تلاش وافرتان را در عرصه های تاریخی بویژه، تاریخ محلی کشورمان مشاهده می کنیم. مراتب سپاس و قدردانی خود را از زحمات بی دریغ و دلسوزانه جنابعالی ابراز نموده و انتخاب شایسته حضرتعالی را به عنوان چهره ماندگار شهر مقدس مشهد تبریک گفته و برای شما موفقیت و سربلندی هرچه بیشتر را خواستارم.
شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۵
سمیه بختیاری
سمیه بختیاری، جناب آقای دکتر حسن آبادی انتخاب شایسته شما را به عنوان چهره ماندگار شهر مقدس مشهد تبریک عرض می کنم. به امید توفیق روز افزون شما.
سه‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۰۵
محمدامین سعادتمهر
محمدامین سعادتمهر، تبریک فراوان خدمت آقای حسن آبادی گرامی ...
شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۲
دکتر فخری رضایی
دکتر فخری رضایی، با سلام و درود فراوان خدمت دوست بسیار گرامی خود ، جناب آقای دکتر حسن آبادی، این انتخاب شایسته و بجا را خدمت شما و خانواده تاریخ محلی و تاریخ شفاهی ایران تبریک عرض مینمایم و آرزوی سلامتی و سربلندی و امتداد توفیقات روزافزون برای شما از درگاه خداوند متعال خواستارم.
شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۲۸
نظر شما
نام:
ایمیل : * نمایش داده نمی‌شود
نظر شما: