فراخوان ثبت نام کارگاه تخصصی«سندخوانی و سندشناسی»

فراخوان ثبت نام کارگاه تخصصی«سندخوانی و سندشناسی»
انجمن ایرانی تاریخ با همکاری مرکز آموزش های آزاد دانشکده ادبیات دانشگاه تهران کارگاه تخصصی «سندخوانی و سندشناسی» را به مدت 4 جلسه از سوم آذر در روزهای یکشنبه با حضور آقای محسن روستایی در دانشگاه تهران برگزار می کند.انجمن ایرانی تاریخ  با همکاری مرکز آموزش های آزاد دانشکده ادبیات دانشگاه تهران کارگاه تخصصی «سندخوانی و سندشناسی» را برگزار م...
انجمن ایرانی تاریخ با همکاری مرکز آموزش های آزاد دانشکده ادبیات دانشگاه تهران کارگاه تخصصی «سندخوانی و سندشناسی» را به مدت 4 جلسه از سوم آذر در روزهای یکشنبه با حضور آقای محسن روستایی در دانشگاه تهران برگزار می کند.
انجمن ایرانی تاریخ  با همکاری مرکز آموزش های آزاد دانشکده ادبیات دانشگاه تهران کارگاه تخصصی «سندخوانی و سندشناسی» را برگزار می نماید.

این کارگاه به مدت 4 جلسه از سوم آذر در روزهای یکشنبه از ساعت 9 تا 12:30 با حضور آقای محسن روستایی در دانشگاه تهران برگزار می شود.

هزینه کارگاه 400000 ریال و برای اعضای انجمن 300000 ریال در نظر گرفته شده و قابل واریز در کلیه شعب بانک تجارت به شماره حساب 0285409012 به نام انجمن ایرانی تاریخ می باشد.

به کسانی که به موفق به گذراندن آزمون پایان دوره شوند، گواهی مشترک انجمن ایرانی تاریخ و مرکز آموزش های آزاد دانشکده ادبیات دانشگاه تهران اعطا خواهد شد.

به دلیل محدودیت ظرفیت کلاس، اولویت با علاقه مندانی است که تا روز دو شنبه 27 آبان ثبت نام نمایند.

شماره تماس دبیرخانه انجمن: 26403007
+ سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۳
نظر شما
نام:
ایمیل : * نمایش داده نمی‌شود
نظر شما: