گزارش جلسه نهم انجمن تاریخ محلی ایران

گزارش جلسه نهم انجمن تاریخ محلی ایران
نهمین جلسه انجمن تاریخ محلی یکشنبه مورخ 6/2/1394 در محل دانشکده ادبیات و علوم انسانی با حضور جناب آقای دکتر نورائی و سایر اعضا انجمن تشکیل و در خصوص موارد زیر بحث و بررسی بعمل آمد:
بنام خدا
نهمین جلسه انجمن تاریخ محلی یکشنبه مورخ 1394/2/6در محل دانشکده ادبیات و علوم انسانی با حضور جناب آقای دکتر نورائی و سایر اعضا انجمن تشکیل و در خصوص موارد زیر بحث و یررسی بعمل آمد:
1- گزارش مراحل نهایی ثبت انجمن تاریخ محلی.
2- ارائه گزارشی از فعالیت های علمی پژوهشی اعضا انجمن تاریخ محلی.
3- بندهای اساسنامه انجمن تاریخ محلی به طورکامل مرور و به اطلاع اعضاء رسید.
4- رئیس محترم انجمن جناب آقای دکتر نورائی، بر اساس قوانین مندرج در اساسنامه پاره ای از وظایف اعضاء را شرح داده، گوشزد نموده و بررسی برخی از وظایف دیگر نیز موکول به ثبت نهایی انجمن شد.
5- با توجه به استقبال و علاقه برخی از دوستداران فعال در عرصه تاریخ محلی در دیگر شهرها، مقرر شد انحمن اعلام نماید در شهرستانها نماینده فعال می پذیرد و نمایندگان از حمایت های فکری و معنوی انجمن برخوردار می گردند.
6- بر مشارکت فعال اعضاء ، استقبال از اخبار، گزارشها، روزنوشتها و کلیه مطالبی که توسط اعضا و دوستداران تاریخ محلی ارائه می گردد، تاکید شد.
7- مجددا اعلام گردید ، هدف اصلی سایت و انجمن بر این اساس بنا شده است که تریبونی برای پژوهشگران ، ارائه مباحث علمی و کشف و تقویت استعدادهای ملی و محلی باشد. درپایان مقرر شد ، از اعضاء انجمن بطور سالیانه حق عضویت دریافت گردد.
و من اله التوفیق التکلان
+ پنجشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۳
نظر شما
نام:
ایمیل : * نمایش داده نمی‌شود
نظر شما: